Twój Koszyk

Zwroty i Reklamacje

Reklamacje 

Uwaga! Ważne! Towary szybko psujące się (np. mleko, jogurty, sery, mięso, ryby, warzywa i owoce), ze względu na swoją specyfikę, nie podlegają zwrotom, ale można złożyć reklamację. 

Nie można reklamować towarów przeterminowanych – chyba, że dotarł do Ciebie produkt po terminie ważności – wtedy można złożyć reklamacje.

Ze względu na specyfikę żywności w porównaniu z innymi towarami obowiązują krótsze terminy zgłaszania reklamacji. Reklamację trzeba złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania.

Świeże warzywa i owoce – reklamację można złożyć w ciągu 3 dni od otrzymania towaru.

P.S. Prosimy o wyrozumiałość, jeśli jakiś produkt jest troszkę zgnieciony. Jest to nieuniknione w transporcie wysyłkowym. 

Jak złożyć reklamację? 

  1. W ciągu 3 dni od otrzymania zamówienia 
  2. Wysłać zdjęcia wadliwych produktów na kontakt@familybio.pl 
  3. Opisać dokładnie zgłaszaną reklamację i numer zamówienia
  4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni 

Zwroty 

Towary o długim terminie przydatności można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, nie może być otwarty. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Jak zgłosić zwrot?

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia
  2. Wysłać zdjęcia wadliwych produktów na kontakt@familybio.pl 
  3. Opisać powód zwrotu produktu i numer zamówienia
  4. Koszty zwrotu produktów ponosi klient 
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni