Reklamacje
Uwaga! Ważne! Towary szybko psujące się (np. mleko, jogurty, sery, mięso, ryby, warzywa i owoce), ze względu na swoją specyfikę, nie podlegają zwrotom, ale można złożyć reklamację.
Nie można reklamować towarów przeterminowanych – chyba, że dotarł do Ciebie produkt po terminie ważności – wtedy można złożyć reklamacje.
Ze względu na specyfikę żywności w porównaniu z innymi towarami obowiązują krótsze terminy zgłaszania reklamacji. Reklamację trzeba złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania.
Świeże warzywa i owoce – reklamację można złożyć w ciągu 3 dni od otrzymania towaru.
P.S. Prosimy o wyrozumiałość, jeśli jakiś produkt jest troszkę zgnieciony. Jest to nieuniknione w transporcie wysyłkowym.
Jak złożyć reklamację?
- W ciągu 3 dni od otrzymania zamówienia
- Wysłać zdjęcia wadliwych produktów na kontakt@familybio.pl
- Opisać dokładnie zgłaszaną reklamację i numer zamówienia
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni
Zwroty
Towary o długim terminie przydatności można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, nie może być otwarty. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Jak zgłosić zwrot?
- W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia
- Wysłać zdjęcia wadliwych produktów na kontakt@familybio.pl
- Opisać powód zwrotu produktu i numer zamówienia
- Koszty zwrotu produktów ponosi klient
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni